Τη σχολική χρονιά 2021- 2022 το 1ο ΕΠΑΛ ΠΑΡΟΥ συμμετέχοντας στη δράση «Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης« του προγράμματος Erasmus+,  υλοποίησε το σχέδιο  «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων για τη δημιουργικότητα και την επικοινωνία στο σχολείο» .

Έτσι έξι εκπαιδευτικοί του ΕΠΑ.Λ. ΠΑΡΟΥ   είχαν την ευκαιρία να  συμμετάσχουν  στα παρακάτω εκπαιδευτικά σεμινάρια κατάρτισης:

 

  • Τα 4C’s – Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα και Κριτική Σκέψη στα σχολεία  (The 4C’s: Communication, Collaboration, Creativity and Critical Thinking), Μάλαγα, Ισπανία
  • Δημιουργία ομάδας μέσα στο σχολείο (Team building in the school), Βαλένθια, Ισπανία

Οι θεματικές ενότητες του σεμιναρίου  «4C’s: Communication, Collaboration, Creativity and Critical Thinking in Schools)» είναι :

Επικοινωνία

  1. Παιχνίδια επικοινωνίας
  2. Youtube Video
  3. Ποίημα

Κριτική Σκέψη – Δημιουργικότητα

  1. Youtube video
  2. Δημιουργικότητα – Συμβουλές
  3. 21ος Αιώνας Δεξιότητες και Χαρακτηριστικά
  4. Δεξιότητες Μαθητών

Γνωστικές στρεβλώσεις – Cognitive Distortions

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι αναπτύσσουν «γνωστικές στρεβλώσεις» για να αντιμετωπίσουν  δυσμενή γεγονότα της ζωής τους.

Καταστάσεις άγχους μπορεί  να οδηγήσουν τους ανθρώπους να υιοθετήσουν ένα τρόπο σκέψης που τους είναι χρήσιμος στην  άμεση επιβίωση τους, αλλά δεν είναι υγιής μακροπρόθεσμα.

    1. All or Nothing Thinking
      • I’ m not perfect then I’m a failure
    2. Overgeneralization
      • She always does that…
      • I’ll never get the promotion
    3. Magnifying (μεγεθύνω)
      • I forgot to send that email, That means my boss won’t trust me again, I won’t get that raise and my wife will leave me.
    4. Should statement
      • They should have been more considerate with my feelings, they should know that would upset me.
    5. Labelling
      • I didn’t stand up to my co-worker, I’m such a coward.
    6. Jumping to Conclusions
      • He’s late. It’s raining. He has hydroplaned and his car is upside down in a ditch.
    7. Discounting the Positive.
      • That doesn’t count, anyone could work 50 hours a week if they have enough motivation
    8. Blame & Personalization
      • If only she hadn’t yelled at me, I wouldn’t have been angry and wouldn’t have had that car accident.
    9. Emotional Reasoning
      • I feel such an idiot (it must be true)

 

    • Mental Filter (Διανοητικό φίλτρο)
      • I had a great evening and dinner at a restaurant with friends, but my chicken was undercooked and that spoiled the whole evening.

Φωτογραφικό υλικό – 4C’s

Φωτογραφικό υλικό – Team Building